onsdag, maj 30, 2007

I'm burning

Jag ser verkligen fram emot den här helgen. Väskan är packad, och jag är triggad till max. Allt som kan gå fel gick fel i morse och det dåliga humöret fick leva ut sig och dö ut innan badmintonträningen var slut.

(den sista träningen för säsongen för övrigt, det gick så jäkla bra, nästan alla som jag tycker om var där, skrattade, spelade med hela jag, och bara Ramtin ägde mig)

Så Stockholm kan inte bli annat än bra, och funkar inte MaSu hittar vi på nåt annat. Play är alltid där. Och sushi. Och allt folk.

Och vem behöver sova under sommarnätter?

Krissie är här och är allmänt bäst. Hon bodde hos oss ett år när jag var tolv och hon var min största idol. Ska prata gamla minnen med henne innan det är dags för sömn. Och sen gäller det.

2 kommentarer:

Tobias sa...

Ha det så bra! :)

Ocke sa...

Och bra blev det. Synd att ni inte kom in på MaSu bara, har lite dåligt samvete för det :/