torsdag, februari 22, 2007

What if God was one of us?


Jag saknar Austin Powers-filmerna. Det sorgliga är att jag antagligen inte kan uppskatta dem längre. Min humor har blivit alldeles för mogen...

... I can't believe I just wrote that. Men jag tror faktiskt inte att det skulle vara samma sak längre. Eller så har jag bara sett dem för ofta... Dr. Evil är min idol. <3

Jag praktiserar just nu smärta. Tänk er att ha någon hud mot hud (eller åtminstone termojacka mot termojacka) en hel vecka och så tas han plötsligt ifrån en och placeras en massa kilometer bort på en ö som inte ens är en ö. Det känns onaturligt. Och tomt.

Men trots det och trots att det snöat just när jag började få vårkänslor försvinner inte faktumet att allt är väldigt bra just nu. Jag menar, jag har just varit och simmat med världens bästa Sabbi (vilket inkluderade mycket bastu), jag är klar med högen av filosofi som länge hotat komma fram från den förträngda platsen den intagit, min katt (den snälla) sover i mitt knä (och den är varm och mysig) och imon är det fredag. ^___^

1 kommentar:

Hugo Bille sa...

Idag är det fredag. Ikväll är det vi. Och några till förstås.