lördag, februari 24, 2007

Orangino

Spek är trevliga saker. Jag är trött. Och kär. Fasen vad jag svävar på moln den senaste tiden då. Dessutom har jag dåligt samvete för att jag inte hälsat på Viggo än. Synd om honom. Får se om det hinner bli nåt.

Lista!

Något jag vill...

hitta i min ficka: en gammal leksak
ha på väggen: nåt som fastnar blicken
köpa till mig själv: något färgglatt
ge bort: nåt som betyder
sälja: gamla böcker och tidningar
leva på: kreativitet
berätta: mina funderingar
skriva en bok om: det som finns i mitt huvud
lära mig: vara mig själv
uppleva: lycka
förändra: världen
göra med mitt hår: fluffa till det
uppfinna: trassellösa hörlurar
skratta åt: allt man får skratta åt (och lite till)
drömma om: Hugo
göra med en främmande person: lära känna
hålla hemligt: mitt deppande
minnas för alltid: det senaste året
glömma bort: mina misstag
slippa se: ingenting

1 kommentar:

Lili sa...

fin lista ^^
läskigt att du vil hänga nått som fastnar blicken på väggen dock.