söndag, mars 04, 2007

Don't complicate it by hestitating

Tadaaaa... det har gått en massa tid väldigt fort, men jag är en helg och en massa insikter och beslut rikare sedan sist.

Till exempel: gammal vänskap rostar aldrig. Träffade gamla gänget i fredags och myste sönder. Fasen vad jag fortfarande tycker om alla så himla mycket ^^

Och: Jag ska bli jätte-träningsambitiös nu. Det vill säga, jag ska komma på varenda badmintonträning och ska faktiskt försöka mig på lite utfallssteg trots allt. Nu har jag till och med en badmintonbag. Imon ska jag dessutom kosta på mig ett nytt grepp. Hejdå skabb!

Dessutom: Jag trivs inte i att klä upp mig. Det känns som en annan person än mig själv. Däremot trivs jag utmärkt som katt eller som emoflicka. The question is; vad är "jag" egentligen?

Idag har Hugo och jag varit ihop i ett år. Vi har varit på vernissage och sett the Departed på bio, dessutom var vi på en mysig italiensk restaurang i Linné. Och jag drack kaffe latte. Konstiga saker händer.

LAVVBÅOMBING ^___^

3 kommentarer:

Ocke sa...

Haha, du passar jättrebra som emo. Fast ifs, ditt katthår var nästan självlysande så det är svårt att avgöra ;P
Departed är bra, slutet är bäst.

Hugo Bille sa...

Konstiga saker händer indeed. Happy anniversary, turtledove!

Nej Ocke, slutet suger.

Tobias sa...

SPOILVARNING!!

Så om du inte sett departed, sluta läsa där jag skrev "sluta".


Hugooo, slutet är ju visst bäst, även om det var lite förutsägbart att alla skulle dö ^^
Lau, nu kommer du ju äga sönder mig med defensivt utfallsteg. Jag kommer förmodligen bli så förvirrad att jag får blindtarmsinflammation.