lördag, juni 16, 2007

I just need to know you'll be there

Det är lov, skolavslutning var ett perfekt avsked med jättemycket goda kakor, stämningsfull musik, en halvdum picknick i regnet på Saltholmen där vi tillochmed hann bada de tio minuterna solen kom fram (och jag glömmer aaaldrig när Johannes skulle få på sig Stephans badbyxor X) och senare Lost-tittning och allmänt mys hos Hampus. Jag köpte dessutom Pucko för 5,90 vill jag minnas. Den var god. Ingen fick smaka. Maha >:3

Ägnade mig sedan åt den årliga totalrensningen av alla gamla papper och skolgrejer och passade på vägen på att städa och göra om på mitt rum och hitta gamla dagböcker. Underbart att ha fått avstånd till dåtidens jag. Och underbart att jag inte har personlighetsförändrats alltför mycket.

Det har varit varmt och härligt, nu regnar det. Och jag är förvirrad. På ett sätt är jag precis där jag vill vara. Å andra sidan är det nånting som kliar inuti, och det känns som att det är någonting som behöver förändras. Är det dags att säga adjö till månaderna som gjorde mig så lyckliga? Jag kan inte annat än stirra oförstående när det är vad nånting inuti mig säger till mig att göra. Jag kanske bara har ätit nåt konstigt. Eller så. Damn. Hoppas det här går över.

Inga kommentarer: