måndag, maj 07, 2007

Computer says nooo

Tröttheten segar omkring med min kropp, jag måste duscha och har tusentals viktiga saker jag borde göra, men orkar inte ens göra en mental lista av dem så det får vara som det är. Anledningen till min seghet är att jag spelade Farao halva natten igår, jäkla knarkspel, men det är ju så BRA <3

I helgen har jag lekt med Sabbi, vi kollade på Hey Baboriba och Little Britain tillsammans, hej vadå stört. Kollade också i ett gammalt fotoalbum hon fått av mig vilket var fett med nostalgi. Shoppade med Lili vilket som vanligt gav upphov till högvis med flummiga/intressanta/givande idéer och tankar, sedan åt jag björnbärs och bananglass som visserligen var väldigt god men gav mig ont i magen.

Hugo förgyllde resten av utrymmet som ger en andmöjlighet mellan veckorna. Så får man nog inte se på saken men hursomhelst. Vi var ute och sprang tillsammans (och han ägde mig bara lite), gav slängkyssar en helt ny innebörd och vandrade på Safjäll och matade ankbäbisar. (som egentligen är änder jag vet men shhh) Dom åt ur min hand och pep jättegull.

Idag gjorde vi stort framsteg på träningen, offensivt utfallsgojs som vanligt MEN vi fick använda både rack OCH bollar. Helt otroligt, vi gapade lite i chock allihopa. Det gick ganska bra. Vi är så tuktiga <3

Skolan tycker om mig ganska mycket. Dvs, den gör inte så mycket elakt. Bara Matte C - nationella snart. Hoppas på små nervskador, så att det äntligen är över sen. Det händer så mycket nu! Jag hinner inte ens med. Jag hinner inte ens blogga. April månad var sorglig. Har bloggat så lite att jag inte ens hunnit berätta om min monstertröja. Alltså, jag har en monstertröja. Okej. I helgen ska jag träffa Elle! Råoulig. Det var nog det för idag.

Inga kommentarer: