måndag, mars 26, 2007

Faschiiit

Det har blivit vår! Jag har fyllt stor! Men viktigast av allt; facit.

För guldfiskar har faktiskt rätt bra minne, Einstein hade överlag bra betyg, en tand i cola blir bara lite brun, eskimåerna har knappt fler ord för snö än vi medan samerna har otroligt många, vi använder då och då större delen av våran hjärna och det var bara några som trodde att jorden var platt.

Men Hitler var vegetarian. I alla fall större delen av tiden (det sägs att han fuskade)

Så, nu ska jag försöka undvika att utsätta er för vad min uttråkning under tiden jag är sjuk kan resultera i någon mer gång. Och istället kollapsa av trötthet, ja! Sovmorgon imon dock, och inga lektioner bara projektredovisningar ^^

Helgen var ju som ovan nämnt inte alls långt ifrån hur bra som helst. Berättar om det nån gång när jag kan ladda upp bilder till. Mau. Det är vår.

Lavbåombing, igen =D

1 kommentar:

Ocke sa...

Hitler var vegetarian, det var säkerligen därför han blev som han blev ;P

Synd att jag missade dig i helgen, hoppas du hade det bäst :D
Grattis igen! ^_^