torsdag, februari 08, 2007

Twilight Princess

Den här dagen heter nu oficiellt halsont/Wii/pyjamas-dagen, som traditionellt ägnas åt att försöka sova bort sin huvudvärk, dricka litervis med te, spela Wii och ha på sig rosarandiga pyjamasbyxor. Den ska nu bli svensk tradition (jag menar hey, julafton började säkert inte heller på nåt intellektuellare sätt) så den 8 februari varje år så samlas man hos varandra i pyjamasbyxor, dricker te och spelar Wii ^___^ Man får gärna fejka lite hosta också, och de som känner sig martyriska kan klä sig i svart bara för att minnas hur jag led när jag var förkyld... (kors är överskattade)

Tränade igår, inte så smart med tanke på att jag var sjuk, men damn. Gymning har aldrig varit så flummigt. Men så har ju heller aldrig gymmat med Lili, Maxen och Hugo. Jag säger bara 25-kilosboll... Mina pullups-skills progressar! Dvs, jag kommer faktiskt halvvägs upp nu. Mahaha. Japanska också! Det har blivit rejält mycket svårare, 14 kanji att lära sig till nästa gång, men det ska funka. Om det är något jag är bra på, så vill jag minnas att det är att plugga in saker.

Nu skulle jag helst vilja gå tillbaka till min mjuka soffa och klå den där ridande kidnapparklumpen som jag just kommit på hur man ska äga (det borde ju gå att svärdslåss från hästryggen!?) men istället ska jag nog gå och sova och försöka bli frisk. Så att jag kan masa mig till skolan imon, för damn, till lovet ska jag må bra igen. Inget kan stoppa mig från fjälleeen ^^

~

(Hahaha, typ 5 bloggar jag läst idag har whinat över senaste Grey's anatomy. Jag ska vara ärlig; i början var det spännande, i slutet satt jag bara och garvade åt dem. Det känns som att dom som har skrivit skiten har spelat lite för mycket på vår empati nu, förlåt men jag kan inte tycka synd om Meredith och Derek för dom har faktiskt alla chanser i världen de tar dem inte och jaha men då dör väl Denny då, vad vill ni att jag ska säga? Neh, i längden funkar det inte att sända ett program där alla tävlar om att vara olyckligast. Det blir inte så roligt.)

5 kommentarer:

Ocke sa...

Kan du inte göra pullups? XD

Hugo Bille sa...

Tyst! Det är svårt!

Krya på dig, sötnos. Och drick mycket te. Med honung.

Ocke sa...

Well, hon kan la åtminstonde göra en? Jag menar, jag väger typ 90kg, och jag kan iaf göra en :P

Hugo Bille sa...

(I don't understand it either)

Lovelovelove!

Laura sa...

Keftkeft XD