måndag, december 04, 2006

I'm having trouble sleeping

Mhhmmyes, idag;
lektioner:
allting snurrar-känsla 5/10
komma med flummiga förklaringar 7/10
tunga ögonlock 8/10
fokus 2/10

skola allmänt:
orkar inte skratta men gör det ändå 6/10
socialitet 1/10
kollaps-av-trötthet-vilja 8/10

drama:
inlevelse 1/10
flum 4/10
lussebulle 10/10

träning:
koordination 2/10
ägande servar 8/10
offensivt utfallssteg -9/10

hemväg:
bra musik 9/10

JAG ÄR SÅ JÄVLA TRÖTT XD Jag ska fan bli ett celibat. Eller gå i vinter-ide. Allt är bara småjobbigt. Men det löser sig, jag är ganska glad ändå.

För helgen var äg. Fredagen åkte jag till Särö och myste med Hugo, vi promenerade i mörkret och drack te på en klippa, och gjorde andra bra grejer. Hann se en skymt av idolfinalen tillochmed. Fan vad pinsamma dom är. Lördag; badminton med Thomas vilket var råwligt. Vi är extremt jämna, han äger mig med plastboll, jag honom lätt med fjäder, han har fördel med dom gamla reglerna och jag med dom nya, så det var kul. Sen kom Elle och vi drog ganska omgående till Ylva och kreerade mäktiga BatAAr-t-shirtar. Efter att ha ritat bokstäver som liknade allt från hästnäsor till innebandyklubbor och penisar var vi nöjda och hann tillochmed slänga i oss lite snabbmakaroner på tre minuter innan vi drog till spelning.

Spelningen, Partillerockens semifinal, med ett asbra band som start; Deliverance. Tydligen bara vi som tycktedet, men ändå. Hade varit kul att röja men vi sparade oss såklart. Melek, nästa, grymt bra de med men inte riktigt i min smak. Och sen kom BatAAr och vi flashade våra underbara tröjor och röjde loss en del. De var bra men har varit bättre. I slutet spelade fyra jättesöta popare med en tjej i spetsen på bas och sång med glitter överallt. DOM VAR SÅ JÄKLA SÖTA ^^ Och tjejen sjöng rätt in i hjärtat fast dom var meganervösa och sånt. Söta som sjutton, dom blir säkert jättebra om nåt år eller så. Just det, Melek och Elegi gick vidare, så det blir ingen final för BatAAr trots det underbara publikstödet (vi hade t-shirtar med deras namn på, HALLÅ).

På söndagen var det parkour, Elle ville prova lite, det var riktigt kul, speciellt när vi hittade en stor lekpark i slottskogen. Jag halvklarade lite monkey och lyckades få en bula/blåmärke lika stort som mitt knä.

Svenskalektionen var en smärre chock. Förespråkare för att försvenska ord, som jag alltid har varit (man kan ju inte skriva mail eller tight ffs) fick jag en rejäl argumentell käftsmäll idag. FÖR TÄNK om man skulle stava lame eller fail med j XD Så himla illa. Måste hitta en lösning på problemet.

Har beställt kamera som borde vara här senast onsdag, åh vad het den är. Dessutom kommer wii snart, även om jag antagligen inte får nån, och så är det äkta juligt. Mau på er ^^

Inga kommentarer: