onsdag, december 06, 2006

Blindtarmar och annat sånt

Igår drack jag fem flaskor vatten bara för att prova vad som skulle hända. När jag började på den sjätte började jag köldskaka okontrollerat så jag slutade, men jag klarar nog åtta nästa gång.

Jag vet, klockan är 7:53, det är onsdag, och jag sitter hyperaktivt vid datorn och bloggar. Men jag kommer direkt från Sabbi och hon gick upp tidigt för att dra till skolan, plus att mitt sömnsystem är rubbat. Jag tror allvarligt talat att jag måste dra ner lite på träningen, iaf när den stressar mig mer än att den gör mig glad... idag är det badminton, hursomhelst.

Men Sabbi kan inte vara med för hon har inflammerat hälsenan ;___; Så jag får gå upp och leka med Josefin istället. Matchspel. Ohyeah. Berättar senare hur extremt ägd jag blev.

Klasskatalogen har kommit ^___^ Allvarligt talat den fulaste vi någonsin haft, okej, omslaget var inte kväljningsgrönt men innehållet... finns inte ett foto där inte nån stirrar upp i luften, ut åt sidan eller ser totalt nerknarkad ut. Dessutom är det värsta knökat med folk på vissa hörn och i ett annat hörn sitter Victor med typ artontusen kubikmeter för sig själv. Fasen vilken dålig fotograf, jag är nästan glad att jag inte ens fick de enskilda korten.

Men alltså fan vad Shahin ser kewl ut XD Skrattar fortfarande. Det verkar som att golvet har sag något väldigt förolämpande om hans mamma och att han nu måste ta itu med detta dilemma, typ "vi tar det utanför". Så jävla kul :D

Jaha och vad ska jag göra i en massa timmar nu då? Plugga katakana vore kanske inte helt fel. Kommer aldrig lära mig dom där sista. Alltså jag älskade hiragana, katakana är bara fula och kanji kommer att bli min död. Jaja, bra att jag har Lili, hon kan.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Skolkatalogen var ju lite rolig ju :)

Joel kan fortfarande inte se normal ut på kort i alla fall.

Tobias sa...

Sluta klaga på klassfotot, ta en titt på kompletteringsbilden! Borde vetat bättre ...

Laura sa...

What? :O Du blev skitbra på kompletteringsbilden ju tobiaaas!