söndag, december 17, 2006

Allt knark som inte är knark är bra knark ^^

Ännu en helg bortgådd, det var den allra sista innan jullovet. Jag stressar alldeles för mycket.

På fredag var jag i alla fall på dragfest, en väldigt mysig sådan. Själv var jag femton år och hette Samuel och hade sedvanligt häng ner till knäna och håret invirat inuti en truckerkeps. Jag träffade bland annat på John, en amerikansk fotbollsspelare och Robert, mansgrisen ("brudar, bärs och bilaaaar!"), Zacharias, esteten, och annat trevligt folk. Kom hem sent och var trött som en valross.

Lördag var pepparkakskväll, utan mina kära klasskamrater för Joel hade skrämt bort dom, men vi var ganska många ändå. Jag gjorde min första riktiga glasyr någonsin, en vit och en rosa som blev hur bra som helst. Dessutom skapade jag en armé med änglar samtidigt som Imagine spelades och sedan gjordes får som änglarna skulle rida på till Raymond och Maria. Lussebullar i bajskorvsform blev till också såklart, mogna som vi är, och sen försökte jag mig på det omöjliga;
tredimensionella pepparkaksstatyer.

(de smälte ihop)

Jag är bäst.

Inga kommentarer: