onsdag, oktober 18, 2006

A melody, softly soaring through my atmosphere


Världen håller på att smetas ihop till ett lila tuggummigojs med turkosa slingor i och mitt i gojset sitter jag och undrar vart jag är på väg egentligen. Alltså egentligen spelar det ingen roll, jag är nöjd vad som. Det är när man bryr sig som allt blir jobbigt.

Vattenpolo måste vara den skummaste sporten någonsin som ändå är galet kewl. Skulle vilja hyra en hall, samla massa ballt folk och bara dränka, rivas, bitas, och kanske nudda bollen lite då och då. Har för övrigt träninsvärk i armarna. Sprang igår. Ska snart iväg och gymma OCH badmintona. Yaaay.

Det är filmkväll här på fredag, för mina parents drar till Skåne och har nakenrave med Iller (eller så kanske dom skulle göra nåt annat), det blir säkert bra ^__^ Har inte koll på vilka som kommer, vilka jag glömt att säga till, inte berättat nåt om hur man kommer hit men jag räknar på att åtminstone nåra har koll.

braille.bilddagboken.se för fler kattbilder btw.

Nu ska jag GÖRA INGENTING och det blir nog najs, bye.

4 kommentarer:

Ocke sa...

I really like that picture! XD
OCH!
Vattenpolo är gay (that is unless there are only girls playing, in that case it's hot :3)

Lili sa...

Ocke: Du Suger.

Laura: Du skriver råligt ^___^ Och dessutom så är kattbilder bäst!

LordMune sa...

Nakenrave med iller rekommenderas varmt.

Ocke sa...

Lili: Wtf whyyyy?
Din mamma suger >_>

Maxi: I second that