söndag, oktober 15, 2006

Kaboom

OJ vad det har hänt saker den här helgen. Hur bra som helst, inte minst det allra senaste som hände; jag bakade chocolate chip cookies ^__^ Ska ha dom till dramagruppen imon, som jag har joinat, som verkar bäst även om vi mest lekt hittills. Så himla skönt att ha drama igen!

Har varit med min kamera till en gubbe med rolig brytning som först klagade på mitt smutsiga objektiv i en kvart och sen konstaterade att blixten är död en gång för alla. Så nu får jag leva med smådålig kamera tills jag blir sponsrad med en ny. Kan hända innan höstlovet faktiskt, för när man är i Tyskland måååste man ju ha kamera :3















I fredags var jag och Lili katter ^_____^ På bussen reagerade folk mycket mindre än när vi var emo men i skolan var det tvärtom. Kul, i alla fall, vi var världens bästa katter lätt. Jag hade rött hår ^___^ Ganska skabbigt men fint på långt håll. Om jag nånsin färgar mitt hår i onaturlig färg blir det rött <3

På kvällen åkte jag till Särö och träffade min underbara pojkvän och hade det allmänt bra med honom. Drog hem ganska tidigt på lördagen för att åka till Mölnlycke och ha ridlektion ^__^ Har en privatlektion i månaden nu, så jävla härligt. Gick bra men gav mig fett mycket träningsvärk, har blivit ovan. Sen kom Elle ^___^ Hon hade megasött hår, tuperat, var tvungen att rufsa om i det hela tiden. Vi var hemma hos mig och åt leskig tomatsås, sen drog vi till Partille.

Partillerocken där BatAAr och kanske min granne spelade. Jävligt hög klass på banden men vi vägrade röja förrän BatAAr kom. Ylva jag och Elle tog oss till andra raden eller nåt och bara röjde sönder. Rooligt. Alice och Jonna höll sig lite längre bak. Efter det la vi typ inte märke till nåt mer band, utom det sista där gitarren gick sönder och dom drog ett skämt om en gris och sångaren hade halsdduk och vi dampade omkring i ett tåg.

Efter spelningen vet jag inte fan vad som hände, kände mig allmän hög, slutade på bandets efterfest, kom ramlandes hem vid tvåtiden, den enda som inte drack nåt den kvällen (tog inte ens knark juh) och ja, spelningen var hur som helst grym, BatAAr gick vidare till final och allt. Nästa dag var gå upp tiiiidigt, ta farväl av Elle och ge sig ut till Backa för att klippa Joel. ROLIGT XD Mest överkonsumerade ordet var "OJ!", när man råkade klippa lite fel och så. Slutresultatet blev dock bra och han är numera tydligen ganska nöjd. Luggen blev liiite fuckad.

Sen gav vi oss ut och körde le parkour :O Måste ägna ett helt inlägg åt det nångång för det skulle jag fan i mig kunna göra, men låt oss fatta det kort; det var hur härligt som helst, och måste göras igen.

Imon äre skolfoto och hypnos och vattenpolo på schemat och därmed slutar dagens helgrapport ^^

1 kommentar:

Ocke sa...

knarker! :o
och wtf är parkour? xD