måndag, oktober 02, 2006

Backstabbargodis XD

Damn right. Jo, den här dagen sög. Alltså ni vet, så som dagar verkligen kan suga ibland. Sov aaalldeles för lite, vaknade och visste i samma ögonblick att dagen skulle suga. Skrek lite smått på mina föräldrar som verkade helt oberörda, tog mig till skolan... utan mp3 T___T Dagen förstörd, helt klart.

Men även dåliga dagar kan gå till nåt bra, jag har skaffat bilddagbok. http://braille.bilddagboken.se/ Bara att dra dit och ta sig en titt, hittills är endast helgens bilder där. Ingen risk att jag kommer dissa blogg dock, den är min livhank dagar som dessa. Och så är den schååå feeen. Och text äger bild i många sammanhang.

(Inte vad gäller senaste Dn Angel. Waaaah, Hiwatarikun.)

Nu ska jag gå och fixa ett tal om Google bombing till engelskan imon. Cheerio.

Inga kommentarer: