söndag, januari 28, 2007

Still calling love by your name

Jobbletandet har blivit nedprioriterat den här helgen. Det kanske inte är så bra... ska försöka återgå med förnyade krafter sen när det är ny vecka och allt.

Sabbi är en helt underbar människa. Det är helt otroligt hur bra vi går ihop. Vi träffades i helgen och lagade mat, bytte musik, pratade i flera timmar, färgade mitt hår och introducerade henne för Ally McBeals underbarigheter. Så hm, Sabbi om du läser detta, tack för att du finns! ^^

Badmintonade med Tobias, Victor och Tomas idag. Himla kul, och jag blev rejält trött i slutet. Kan dock inte smälta hur dåligt jag spelade. Kan inte heller smälta hur min prestation hänger så tätt ihop med mitt självförtroende. Ingen bra grej. På vägen hem hamnade jag och Tomas i värsta diskussionen där han till slut vann genom ett argument som inkluderade kanelbullar som jag fortfarande inte riktigt förstår vad det hade med saken att göra. Och jag ska inte lära mig dricka kaffe.

Kom i alla fall hem, kände mig allmänt nere och tröståt riskakor, god knows why. Borde skriva tiotals sidor Pygmalion till våran pjäs imon, ska försöka men det tar emot att göra nåt vettigt alls just nu. Men jo! Har kommit långt i Phoenix Wright iaf :D

2 kommentarer:

Lili sa...

Phoenix Wriiight~ Lomg, älska det spelet ^___^ Och inte får väl Raurasan va nere! Det är Bush som borde vara det. Frukta icke, Raura, ty jag ska uppfinna en maskin som kan överföra allt depp till Bush. Mahahaha~

Ocke sa...

Objection!
Vilken färg?