torsdag, januari 25, 2007

Korthårig

Jag skulle just skriva min mejladress, och höll på att skriva laura_knark@hotm... Frågan är, HUR skadad är jag?

Ironiskt nog var det första min frisör frågade mig när jag klippte mig idag: "Oj, har du klippt dig själv?!" Sedan gick han och fönade sig själv på magen, och såg ut att njuta av det. Ja, jag hade betänkligheter när jag genomförde det här, men klippt blev jag.

Min mamma blev nöjd, likaså min bror. Shahin har sagt att han inte kommer hata mig för all framtid. Är det ett gott tecken?

Jag tror det. Jag tror jag ser lite mer... seriös ut nu. Kanske XD

Hursomhelst har jag letat asmånga jobb idag också. Allt från ålderdomshem till förskolor, och från matbutiker till optiker till universeum och cafén. Har strött cv:n omkring mig som en galning, får väl se hur det går. Jag satte dock min gräns vid McDonalds och statsbiblioteket. Så långt skulle inte ens jag sjunka.

Inga kommentarer: