måndag, januari 08, 2007

Egypten - jul och nyår!

Som de mindre allmänbildade kanske ännu inte vet, så var ju den riktiga julafton i år den 21 december. Allt annat var bara fejk. Jul i Hurghada blev totalförstört, ännu en gång tack vare henne. Men den riktiga julafton, och all julstämning innan, räckte ändå för att göra mig klad. Och så fick jag fina julklappar också! ^^ Eller ja. Av min släkt fick jag böcker och av min mormor trosor, som det varit i alla år. Mina föräldrar finansierar en Wii (^___^) även fast dom nog inte riktigt fattat hur mycket den kostar än. Mina syskon gav mig varsin cd, Laleh och Anna Ternheim, den första sög men den andra var underbar. Av Sabbi fick jag världens finaste knarkigaste pyjamas, av Lili megasöta chopsticks och Beelzenef-figur, och av Hugo ett halsband, och heeela första säsongen av Ally McBeal ^______^ Amagadd lycka, ni anar inte hur bra det är. Har knarkat. Är på fjärde skivan nu.

Nyår var desto bättre! Helt enorm fest utanför hotellet, megagod mat, musik, och så fick man töntiga hattar och roliga grejer som man kunde snurra på ^^ Dansade mig halvt medvetslös och firade sedan tolvslaget, en timma senare kunde jag ringa hem till Sverige och gratulera folk därhemma. Sen är det ju dags för det viktigaste; nyårslöften.

Löften för 2006:

¤ skaffa en blogg (check ;)
¤ skaffa en persons msn jag slutade bry mig om för längesedan (inte check)
¤ börja träna på gym (check :)
¤ bli vältränad (ahahaha)
¤ lära mig spela trummor (wtf?)

Löften för 2007:

¤ skaffa ett sommarjobb
¤ fortsätta träna, bli stark (och äntligen kunna göra pullups ffs XD)
¤ gå på en riktigt bra konsert
¤ fjäska mer (ni behöver inte fatta vad jag menar)
¤ lära mig prioritera min tid (och säga nej till saker oftare)

2007 kommer att bli ett underbart åt. I know it ^_____^

2 kommentarer:

Ocke sa...

DU kan ju checka av "gå på en bra konsert" redan nu, Play! kommer äga ;D

Laura sa...

Sorry Erik! Den fick mig lätt att skratta mest av allt iaf :D