söndag, november 26, 2006

Kärleksfullt våld

Tillbaka efter en helg i Ystad. Har åkt mycket tåg. Jag tycker asmycket om tåg, vet inte varför, måste vara nåt från barndomen. Typ aids. (jag måste sluta skämta om sjukdomar, snälla någon lär mig). Har i alla fall hälsat på min moster, som är bäst, och min lilla kusin som också är väldigt bra ganska ofta. Alltså egentligen är hon nog en pain in the ass men man kan inte låta bli att älska henne när hon kryper upp i ens knä, använder puppyeyesen och säger "ja tycker åååm dej". Hon är faktiskt jäkligt rolig också.

Vi har druckit te, bakat bullar, spelat pingis, varit på äventyrsbadet aquakul (ack-va-kul ahahahahahahadöd), promenerat längs havet, sett på Sound of music och kollat på gamla foton. Alla såna där typiska saker man ska göra. Mission recognificiering eller vad det heter avklarad. Nu orkar jag säkert några veckor till.

Jag känner på mig att den här veckan blir en bra sådan ^^

Inga kommentarer: